Floristería convencional pero a maiores ten servicio de wedding planner orientado a xestión de eventos.
Para realizar a imaxe corporativa de Cattleya, traballamos con diferentes recursos gráficos que proporcionan unha estética sutil, coidada e definida. Cattleya quería un concepto minimalista, moderno pero elegante.A elegancia que predomina nas prantas, nas flores, nas decoracións e por suposto en Catlleya a elegancia está asegurada xa dende o momento en que ves a súa imaxe corporativa.
Como imagotipo temos a C que se compón de unha mistura entre vector e elemento vexetal, así mesmo constituimos unha C un tanto selvácea de eucalipto.Branding dos Canteiros 🌟 Arriba os cinceis ! Que imos co branding! ~Este servicio de branding inclúe un estudio minucioso da marca no que se definiría a misión, valores e obxetivo da marca, análise doentorno, competencia e visibilidade da marca, análise cromática, tipográfica, de formas e concepto e a creación dun conceptocomunicativo visual. Por último, este branding inclúe un moodboard de estilo onde se resume a estética e o concepto.